Това съобщение е от месечния бюлетин на "Активни потребители"
Неравноправни клаузи
„Активни потребители” настоява „Бороспорт” да коригира условията в картите за ползване на лифтове и влекове
Асоциация „Активни потребители” сезира Комисията за защита на потребителите за неравноправни клаузи в договорните ус ловия на „Борспорт” с потребителите при ползване на карти за ски лифтове и влеко ве. В случай, че компанията откаже да се съобрази с направените препоръки, „Активни потребители” изразява готовност да участва в съвместен колективен съдебен иск срещу фирмата. В асоциацията постъпиха жалби във връзка със спиране на съоръженията (ски лифтове и влекове) на „Бороспорт” на 8 януари 2012 година поради прекъсване на електрозахранването. Фирмата е отказала да възстанови заплатените суми за непредоставената услуга на потребителите, позовавяйки се на условия, отпечатани на картите за ползване на услугите. От едната страна на картите за ползване на съоръженията на „Бороспорт” са посочени условия за невъзстановяване на заплатени суми, които гласят, че „стойността на картата не се възстановява при: лошо време, загубване, повреждане, болест, спиране на тока, допълнителни разпоредби”. Според „Активни потребители” три от поставените шест условия – „лошо време”, „спиране на тока” и „допълнителни разпоредби” имат характера на неравноправни клаузи, трябва да се считат за нищожни и съответно да се премахнат от условията, посочени на картите за ползване.
Неравноправни клаузи
„Активни потребители” настоява „Бороспорт” да коригира условията в картите за ползване на лифтове и влекове
Асоциация „Активни потребители” сезира Комисията за защита на потребителите за неравноправни клаузи в договорните ус ловия на „Борспорт” с потребителите при ползване на карти за ски лифтове и влеко ве. В случай, че компанията откаже да се съобрази с направените препоръки, „Активни потребители” изразява готовност да участва в съвместен колективен съдебен иск срещу фирмата. В асоциацията постъпиха жалби във връзка със спиране на съоръженията (ски лифтове и влекове) на „Бороспорт” на 8 януари 2012 година поради прекъсване на електрозахранването. Фирмата е отказала да възстанови заплатените суми за непредоставената услуга на потребителите, позовавяйки се на условия, отпечатани на картите за ползване на услугите. От едната страна на картите за ползване на съоръженията на „Бороспорт” са посочени условия за невъзстановяване на заплатени суми, които гласят, че „стойността на картата не се възстановява при: лошо време, загубване, повреждане, болест, спиране на тока, допълнителни разпоредби”. Според „Активни потребители” три от поставените шест условия – „лошо време”, „спиране на тока” и „допълнителни разпоредби” имат характера на неравноправни клаузи, трябва да се считат за нищожни и съответно да се премахнат от условията, посочени на картите за ползване.
Няма коментари:
Публикуване на коментар