понеделник, 11 април 2011 г.

Голяма грешка е участието на Тома Белев

Голяма грешка е участието на Тома Белев в предаването „7 въпроса“ по ТV7. http://tv7.bg/news/264112.html
  • Той е шеф на парк, а засегната площ не е защитена територия?
  • Случайност е, че въпросното селище е в пределите на Община Банско, но това е въпрос на административно, а не географско деление на страната.
  • Очевидно не става въпрос за пожар, причинен от туристи, защото такива в тази част на Родопите почти няма, явно са местните, когато са чистили
  • Не бива да се плъзгаме по плоскостта за нови ски курорти, това е абсурд
  • Несъстоятелно е обвинението, че еколозите не са се включили в гасенето. Това е абсурд, доброволци извън населеното място при природни бедствия се включват след поискана помощ, освен това през събота и неделя няма как да се организира група, никой не е споменал, че има нужда от жива сила, при положение, че такава става обикновенно необходима след 3-4 ден, когато се изчерпват местните човешки ресурси. Как си представяте, че ще се изтърси група от София да гаси, при положение, че нито има къде да бъдат настанени и тн. Как така? Това е несъстоятелно.
  • освен това въпросната територия не е защитена територия, така че Белев няма какво да коментира
  • аз съм докладвал 3 пъти за пожари в планината и съм гасил огън, оставен след туриститите, но природата е на всички ни, не на Банско или София

2 коментара:

  1. от друга страна говори много правилно и аргументирано, добре и директно постави въпросите за валежите, за спазването на правилата и законите и тн, но пък Георги Икономов директно каза, че те са 'за' и ще разорат планината

    ОтговорИзтриване
  2. съгласен съм
    И все пак на мен ми се струва, че не беше уместно с оглед на поставената тема на разговора, защото всеки нормален човек знае, че в конкретния случая не става въпрос за пожар, причинен от икономически интереси за строителството на ски писти. Така че ми се стори, че можеше цялата тема да се хлъзне в много погрешна посока. Освен това, по новините преди това дадоха интервю с Краваров, който веднага обвини еколозите, че не му се притекли на помощ. Така че ми се стори, че всичко ще бъде много изкривено и манипулативно, което за щастие не стана, но все пак... с тези хора трябва да се внимава

    ОтговорИзтриване

ОЩЕ ПОПУЛЯРНИ ПУБЛИКАЦИИ