петък, 28 май 2010 г.

Продължението на моята кореспонденция с Камен Алипиев

За изчерпателност и последователност реших и най-накрая се наканих да публикувам останалите писма от кореспонденцията ми с Камен Алипиев – Кедъра, която си разменихме по време на Зимните олимпийски игри във Ванкувъра, Канада, 2010. Правя го с изключително голямо закъснение, тъй като исках нещата да отмината и да се уталожат, а и защото от разменените майли останах с впечатлението, че човекът срещу мен е изправен едновременно пред липса на адекватен избор и информация. Това определено ме натъжи, особено щом се касае за журналист в национална медия...

Първоначалното ми писмо получи известна публичност, която беше неочаквана от мен. То бе публикувано от двама блогъри, които не познавам - http://www.stancianegra.com/2010/02/blog-post_26.html и http://svobodnaplaneta.com/story/8604, но това все пак значи, че в България има и хора, които са на „друго мнение” и не следват шаблоните на официозите.

След първоначалното ми писмо отговорът на Камен Алипиев дойде само час и двайсет минути по-кърсно. Майлът беше кратък, но доста коректен, благодареше ми за интересното мнение, което той е склонен да дискутира, но поради чесовата разлика и натоварената си пограма не може да стори в момента. Съшо така добави, че БФСки правят „предимно маркетингови събития, но не съм съгласен с много други неща...”

Все още под известен афект и не можейки да престана да мисля по темата три часа по-късно аз му изпратих следния текст:

Вторият ми олимпийски майл до Алипиев


Четири часа по-късно получих следния майл от Алипиев:
Отговорът на Алипиев

На 22 Март, след известен размисъл дали има смисъл и дали наистина въпросният човек е изправен пред невъзможния избор – да си запази работа, но да прави известни компромиси с интерпретацията на фактите, аз все пак се наканих и му пратих следното:
Последният ми майл до Алипиев

2 коментара:

  1. Не ми е мног приятно, че лична кореспонденция става обществено достояние, но - да не съм писал!

    ОтговорИзтриване
  2. Съжалявам, но мисля, че коретно съм постъпил и е ясно защо съм публикувал кореспонденцията. Предишният ми майл беше отразен и от други блогъри и реших, че трябва да дам възможност и вашите отговори и гледна точка да станат публични. По принцип публикувам всичко на своя блог, защото имам активна гражданска позиция и съм преценил, че трябва всеки да може да се запознае с нея, ако се интересува от тематиката за Витоша и нейното развитие. Аз не съм журналист, а обществен застъпник, които цели упражняването на влияние върху институциите и гражданскто мнение, за да бъде защитен интереса на всички софиянци. Плюс това, аз не ползвам трибуната на нациналната обществена медия, за да прокарвам мнението на корпоративния интерес, напротив, аз сам спонсорирам своята дейност по защитата на благородна кауза.

    Иначе ми е малко странно, че сте намерили време да ровите в нета. Да не компрометирате и без това ужасното отразяване на Световното първенство в Южна Африка с търсене на това онова в гугъл ;)

    ОтговорИзтриване

ОЩЕ ПОПУЛЯРНИ ПУБЛИКАЦИИ