петък, 28 май 2010 г.

Отговорът на Алипиев

Тази публикация е част от тази кореспонденция

Здрасти,
очевидно не мога да пиша толкова много и дълго, но пък имаше един урок за лаконичния отговор в руския ми учебник по английски в четвърти клас ...

надявам се сте съгласен с това, че на Витоша все пак нещо трябва да се направи? Че в момента положението е трагично и че само с "лалето" не става? Предполагам сте съгласен и с това, че държавата в България няма да се мръдне, за да направи нещо? Да, Цеко и компания са водени от лични и корпоративни интереси, но те в момента са единствените хора, които имат желанието да променят нещата! Да, тях много повече ги интересуват рекламата и бизнеса и самите ски остават на заден план, но не те презастроиха Банско, а колкото и да не ни харесва направиха ски зоната с най-добре обработваните и приятни за каране писти в БГ!

Аз обчам много повече Пампорово - там съм се качил на ски за първи път, но там стана по-грозно не само от Банско, но и от Слънчев бряг и построиха хотели направо на пистата! Така че всяка история си има две страни,няма зло без добро и обратното!
Аз не съм марионетка на Цеко, но много мои приятели са!

Не съм чул друг досега да е казал една дума за Еди Райхарт, например или да го е попитал дали ще връщат тримата изгонени! Но, колкото и наивно да звучи, аз вярвам, че той е повече положителен, отколкото отрицателен герой! Не той трябва да направи действащи клубове по ски в БГ, а бившите скиори и треньори дори да се чувстват обидени или пък точно заради това!

Най-тъпото е, че си говорим за ски карти и скъпа екипировка, а не за това защо в окаяната ни държава не можем да си позволом всички тези неща, дори със сравнително престижни професии! Аз също съм яростен антикомунист, мразя равенството и уравновиловката, униформите и униформеното мислене, но много отдавна баща ми ме е научил на една мисъл на Волтер: не съм съгласен с теб, но съм готов да умра, за да можеш да защитиш мнението си! Аз не обвинявам, а гледам да анализирам и никога не казвам неща, които не мисля - цял живот си патя от това!

Накрая - да, Томба в средната си част е голям ташак, но аз не карам там, защото не съм толкова добър скиор!

поздрави
Камен

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ОЩЕ ПОПУЛЯРНИ ПУБЛИКАЦИИ