вторник, 19 февруари 2013 г.

19 Февруари

Днес си спомняме и почитаме Левски – човек, който по собствената си воля и по сили е направил почти невероятното. С неговата решителност и лични качества, той създаде предпоставки ние днес да имаме собствена държава. Това са фактите.

Днес обаче е добре да се замислим ние какво можем и искаме да направим за нашата държава и за нашия живот.

Аз ще протестирам в 18.30 пред Министерски съвет срещу поредния подарък за офшорката Юлен АД. Писна ми. Ще протестирам, защото съм длъжен да го направя, защото друг начин не виждам. Щом Левски в онези време е могъл, значи на мен нищо не ми коства това просто усилие.



Ще протестирам против унищожаването на Пирин, но моля възприемайте тук Пирин като пример на беззаконие, липса на работещ съд и функциониращи институции, като символ на тежка политическа корупция, продължила 4 мандата при 4 различни управления. Пирин е символ на парадигмите, по които се управлява тази държава. Не искам имагинерни неща като разваляне на договори и гонене на чужди компании, а искам работещи институции и върховенство на закона.



С една дума за днес отново излиза за НОРМАЛНА държава.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

ОЩЕ ПОПУЛЯРНИ ПУБЛИКАЦИИ