вторник, 18 декември 2018 г.

Сламеният Girardelli

Предколедният цирк с демаскирането на Жирардели като мним собственик на Юлен уличава Ангелкова в тежък конфликт на интереси от 2014 до сега и компрометира самия кабинет


В края на 2014 г. Жирардели беше представен като първи съветник на министъра на туризма Николина Ангелкова.  Такъв е вероятно и до/след момента на придобиване на въпросните акции... 

В края на 2004 г. петкратният носител на Световната купа е назначен за консултант на Българската федерация по ски. Явно това не пречи Юлен АД да получава пари от същата в очевиден конфликт на интереси под ръководствто на Цеко Минев.
Така ходът на Цеко може да го вкара в повече конфликт на интереси от беднякът Георгиус... да видим.


ето и няколкоко коментар под статия по темата

Марк Жирардели, Марк Жирардели .... Запомнящо се име. Всяка година е споменаван при откриване на ски сезона в Банско. А при първото, бе звездата на курорта. По всички телевизии имаше репортажи. Даже и аз съм го чувал, въпреки, че не съм особено запален по ски спортовете. Ей тъй, от обща спортна култура поназнайвам някои имена в този спорт. Защо изреждам всичко това? Ами, защото Цацаров наскоро (преди няколко месеца) на въпрос на журналисти, кой е собственика на Юлен АД каза, че НЕ ПОМНИ! Трябвало да провери, защото не си спомнял?! Да потретя ... Марк Жирардели е името, което всеки път се тиражира от всички медии, всяка година при откриването на ски сезона! Ама той, не помнел?! No Comment!!! 
 
...
 
По-нататък разговорът доби такъв интересен характер, че Остап трябваше да се примири с Фунтовия начин на говорене.
— Не ви ли трябва председател? — запита Фунт.
— Какъв председател? — възкликна Бендер.
— Официален. С една дума, ръководител на учреждението.
— Аз самият съм ръководител.
— Значи, вие самият се каните да лежите в затвора? Тогава веднага да бяхте казали. Защо ме въртите вече два часа?
Старецът с великденските панталони се разгневи, но паузите между изреченията не намаляха.
— Аз съм Фунт — повтори той с чувство. — На деветдесет години съм. Цял живот съм лежал в затворите заради други. Такава е моята професия — да страдам заради другите.
— Ах, вие сте подставено лице?
— Да — каза старецът, като с достойнство тръскаше глава. — Аз съм зицпредседателят Фунт. Винаги съм лежал в затвора. Лежал съм при Александър Втори „Освободителя“, при Александър Трети „Миротвореца“, при Николай Втори „Кървавия“.
И старикът бавно сгъваше пръсти и броеше царете.
— При Керенски също лежах. През време на военния комунизъм наистина никак не съм лежал, защото тогава беше изчезнала чистата търговия, нямаше работа. Но затова пък колко лежах при НЭПа! Колко лежах при НЭПа! Това бяха най-добрите дни през живота ми. За четири години аз прекарах на свобода не повече от три месеца. Омъжих внучката си, Голконда Евсеевна, и ѝ дадох зестра концертно фортепиано, сребърна птичка и осемдесет рубли златни, в монети по десет. А сега ходя и не мога да позная нашия Черноморск. Къде е всичко това? Къде е частният капитал? Къде е първото взаимоспомагателно дружество? Къде е, питам ви, второто взаимоспомагателно дружество? Къде е командитното дружество? Къде са акционерните компании със смесен капитал? Къде е всичко това? Безобразие! 

Глава XV
Рога и копита

 


Няма коментари:

Публикуване на коментар

ОЩЕ ПОПУЛЯРНИ ПУБЛИКАЦИИ